Twee weekenden onderlinge wedstrijden

De competitie ligt zeker nog twee weken stil, maar wij blijven niet stilzitten! De komende twee weken spelen onze junioren- en jongste jeugdteams onderlinge wedstrijden op onze club.

Wedstrijden tegen tegenstanders van buiten mogen niet, maar tegen eigen teams wel bij de jeugd en de junioren. Met die gedachte zijn onze technische commissies aan de slag gegaan. Ze hebben voor de komende twee weekenden onderlinge wedstrijden georganiseerd op de zaterdagen en zondagen. Daarbij zorgen we voor voldoende ruimte tussen de wedstrijden, waardoor de ontmoetingen op de club zo beperkt mogelijk blijven. Daarom spelen we ook geen drieluiken, omdat het hebben van wachtende teams op de club nu niet wenselijk is.

Speelschema
Complimenten aan alle technische commissies die samen bij deze opzet betrokken zijn zodat we deze extra service kunnen bieden aan onze jongste jeugd (mini)- en juniorenleden. Het volledige speelschema is te zien op deze website en in de app. Publiek is helaas niet toegestaan bij deze wedstrijden en het clubhuis is deze weekenden ook gesloten conform de regels van de regering en het RIVM.

We verwachten na aanstaande dinsdag een nieuwe update te kunnen geven over hoe de komende weken/maanden eruit gaan zien.