Clinics H1 en D1

Onze toppers van Dames 1 en Heren 1 organiseren aan het einde van het seizoen allebei nog een toffe clinic. Op zaterdag 20 juni is die van Heren 1, op zaterdag 27 juni die van Dames 1.

Om het seizoen leuk met je team af te sluiten, organiseren onze Dames 1- en Heren 1-teams allebei een clinic voor jeugdleden die spelen in de E-, D- of C-lijn. Tijdens deze clinic zijn er allerlei leuke oefeningen en spelletjes. Beide clinics zitten helemaal vol!

De clinic duurt in beide gevallen drie uur. De clinic op zaterdag 20 juni van Heren 1 is van 14.00 tot 17.00 uur, die van Dames 1 op 27 juni van 11.00 tot 14.00 uur. De kosten bedragen 10 euro p.p. en daarbij krijg je ook ranja en een broodje knakworst. Lever dit geld contant in bij aankomst op de club. Veel plezier voor alle deelnemers!

* Uiteraard houden we rekening met de protocollen die ook gelden tijdens de trainingen