Coördinator meisjes D-lijn gezocht

Vind jij het belangrijk dat kinderen zoveel mogelijk hockeyplezier beleven? Kijk dan verder, want onze Breedte TC zoekt per direct een enthousiaste lijncoördinator voor de meisjes D-lijn.

Ben jij ieder jaar benieuwd hoe we de nieuwe teamindelingen samenstellen? Vind jij het leuk om het beleid voor de jeugd mee vorm te geven? En vind je het een uitdaging om het hockeyplezier van kinderen zo optimaal mogelijk te faciliteren samen met een groep enthousiaste vrijwilligers?

Aanspreekpunt
Als lijncoördinator ben je onderdeel van de betrokken en gezellige breedtecommissie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor coaches, trainers en ouders van jouw lijn. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de communicatie tussen de betrokken partijen. Daarnaast hou je je, naast scouten, coachgesprekken en de indeling van de teams in jouw lijn, bezig met het stimuleren en enthousiasmeren van het hockey bij MHC Rosmalen in de breedte.

Uur per week
De tijdsinvestering is enigszins afhankelijk van de lijn en hangt samen met bijvoorbeeld de aanwezigheid bij wedstrijden, coachgesprekken/avonden, vergaderingen e.d., maar bedraagt ongeveer 1 uur per week, waarbij het aan het begin en het einde van het seizoen gebruikelijk wat drukker is dan tijdens het seizoen.

Interesse? Neem dan zo snel mogelijk per e-mail contact op met onze Breedte TC.