Coördinator Grote Clubactie gevraagd

We hebben dit jaar weer de ambitie om mee te doen aan de Grote Clubactie. Dat doen we alleen als we enkele mensen hebben die dit willen organiseren. Help jij ons mee?

Om extra projecten voor de jeugd en junioren mogelijk te maken, willen we dit jaar weer meedoen aan de Grote Clubactie die start op 19 september. We zoeken daarom iemand die de Grote Clubactie binnen onze club wil coördineren, samen met een zelf te vormen werkgroep. Je bent vooral een enthousiast persoon die de aanvraag doet, de verkopers stimuleert, tussenstanden communiceert en zorgt dat alles volgens planning verloopt. Uiteraard denk je mee over de besteding van de gelden aan een of meerdere projecten. We verwachten dat het je 1 tot 1,5 uur per week kost in de periode van eind augustus tot eind november.

Lijkt dit je leuk en help jij onze club hiermee? Laat het weten via [email protected]l of bel met Wim Hidding, 06-13892598