Help jij mee op woensdag en vrijdag?

We zoeken nog vrijwilligers die op woensdagen en vrijdagen helpen met de begeleiding van het parkeren. Zo kunnen we de veiligheid van onze kinderen borgen tijdens het brengen en halen.

Het gaat hierbij om twee momenten:
  • Woensdag van 16:15-18:30 uur
  • Vrijdag van 16:30-18:30 uur
Werkzaamheden
  • Toezicht houden op een correcte wijze van parkeren, in- en uitstappen van de kinderen (niet halverwege maar pas op de parkeerplaats) en het handhaven van de aangegeven route op de parkeerplaatsen.
  • Spelers die op de fiets komen verwijzen naar de alternatieve fietsenstalling naast veld 5.
  • Toezicht houden op social distancing van de oudere jeugd en volwassenen.
  • Zorgdragen dat alleen bevoegden (spelers, trainers, staf) het complex betreden, geen ouders.
  • Je vormt een team met Paul Krijnen, onze altijd gezellige clubhuismanager.

Ideaal zou zijn als je een vaste dag per week voor je rekening wilt nemen t/m 19 juni.

Help jij ons mee? Neem dan contact op met Paul Krijnen, via [email protected] of 06-53560285.