Hockeyinternational op onze club

Hoog bezoek op zaterdag 21 maart van 11.30 tot 13.00 uur! Dan komt er namens de KNHB, Rabobank en Pro League Clubtour een hockeyinternational naar onze club, samen met mascotte Stockey.

Wie er komt is nog even een verrassing. Hij of zij deelt handtekeningen uit, gaat met jou en je team op de foto op een speciale tribune en nodigt je persoonlijk uit om de komende FIH Pro League wedstrijden in 's-Hertogenbosch bij te wonen. Koop nu alvast je tickets voor dit Oranje hockeyfeest via  https://fihproleague.nl/tickets/ en zorg dat je er zaterdag 21 maart bij bent op onze club!

Pro League
De FIH Pro League is een topcompetitie van de Internationale Hockey Federatie (FIH). Er nemen 18 teams deel aan deze competitie: 9 landen bij de heren en 9 landen bij de dames. Zowel de Oranje Heren als de Oranje Dames maken deel uit van de FIH Pro League. Beide teams spelen in maart, april en juni hun thuiswedstrijden in Rotterdam, Den Bosch, Utrecht en Amsterdam. Zie voor het volledige programma de bijlage.