Onderzoek kwaliteit hockeytechnische aanpak

15-1
Momenteel doen we onderzoek naar de kwaliteit van onze hockeytechnische aanpak. We stellen het daarom op prijs als leden, ouders, coaches, trainers en vrijwilligers onze vragenlijst invullen.

We kunnen en willen veel leren van de ervaringen van leden, ouders, coaches, trainers, vrijwilligers en andere betrokkenen. Dat helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Daarom hebben wij een groep studenten van de Fontys-opleiding SPECO Sportmarketing gevraagd onderzoek te doen naar de kwaliteit van onze hockeytechnische aanpak.

Zou je voor ons een korte vragenlijst (invullen duurt 1 à 2 minuten) willen invullen die je opent met deze link:

Als je meerdere rollen vervult (zie vraag 2), wil je de enquête dan meerdere malen invullen (steeds vanuit je ervaringen in die specifieke rol). Alvast enorm bedankt!