Trainingsschema zaalhockey

Nog een weekend veldhockey en dan gaan we weer de zaal in. Graag informeren we jullie over het trainingsschema en de scheidsrechtersavond. En vergeet niet de zaalballen op te halen.

Zoals jullie wellicht hebben gezien is deze week de app gevuld met een gedeelte van het trainingsschema voor de zaal seizoen 2019-2020. Dit schema in de MHC Rosmalen clubapp is nog niet definitief en dus onder voorbehoud. Voor de jongste jeugd verandert er niet veel meer. Voor de junioren en senioren ligt het schema nog niet vast. Vrijdag 15 november maakt de KNHB de competitie-indeling bekend en daarna vullen we het trainingsschema verder in. Zodra we meer informatie hierover hebben, delen we die natuurlijk meteen.

Opgave teams
Ondertussen hebben we alle teams die KNHB-competitie spelen benaderd voor de opgave van hun teams. Voor deze teams delen we de trainingen in. De andere teams lopen via de regionale HICB zaalcompetitie voor breedteteams. Ook hier volgt spoedig informatie over.

Ballen
Tot slot verwachten we maandag 25 november iemand per team om de tasjes en ballensets op te halen. Elke team ontvangt zijn eigen tas met ballen. Wees er zuinig op. Incomplete tassen verrekenen we bij inlevering in februari 2020 met het team.

Scheidsrechters
Op maandag 25 november hebben we ook een avond gepland voor de scheidsrechters. Ook hier ben je welkom om te horen welke veranderingen De KNHB heeft ingevoerd voor wat betreft de regels in de zaal komend seizoen.