Zonnige seizoensafsluiting senioren

Afgelopen zondag vond de seniorenafsluiting plaats op onze club. Het was lekker druk en iedereen genoot van de zon, eten en drinken, het gezelschap en natuurlijk de kampioenenhuldiging.

Na het kampioenschap van Heren 3 barstte het feest zondag los op onze club. DJ Erik de Gast zorgde voor de muziek en onze keuken voor ambachtelijke friet met een heerlijk broodje hamburger en een uitgebreid aanbod aan verse salades.

Ook bij de seniorenafsluiting kregen de kampioenen de eer. Dit jaar H4, D4, D5 en H3. Goed gedaan toppers! Ook Dames 1 kreeg een eervolle vermelding voor het behalen van de play-offs voor promotie naar de Overgangsklasse. Aan het einde namen we afscheid van enkele kanjers die vijf jaar of meer in Heren 1 speelden en trainer/coach Roderick Popelier, die 2,5 jaar verantwoordelijk was voor dit team.

Iedereen een mooie vakantie en tot het volgende seizoen!