Moedig Dames 1 aan in play-offs

Dames 1 speelt op donderdag 6 juni om 20.30 uur de eerste wedstrijd in de play-offs om een plaats in de Overgangsklasse thuis tegen Houten D1. Kom onze toppers massaal aanmoedigen.

Op 8 juni spelen onze dames om 12.30 uur een tweede wedstrijd in Houten. Als er dan nog geen winnaar is, staan beide teams 9 juni nogmaals om 12.30 uur in Houten tegenover elkaar. De winnaar van deze tweekamp speelt in de volgende ronde tegen Eindhoven.

Kom onze toppers donderdag massaal aanmoedigen in het blauw en oranje, ze kunnen jullie steun goed gebruiken! Gebruik van drones en vuurwerk (in welke vorm dan ook, dus ook rookpotten en bengaals vuur) is voor, tijdens en na de wedstrijd verboden door de bond, dus laat die spullen thuis. Daarmee voorkomen we gedoe. Advies: kom zoveel mogelijk op de fiets en plaats deze netjes in de stalling. Tot donderdag!