Jongens/meisjes met ballen gezocht

Dames 1 speelt in de play-offs voor een plaats in de Overgangsklasse. Om deze wedstrijden goed te laten verlopen, zoeken wij ballenmeisjes en -jongens uit de JC-, MC-, JB- of MB-lijn.

Op donderdag 6, zaterdag 8 en eventueel nog zondag 9 juni speelt Dames 1 in de eerste ronde van de play-offs. In ieder geval één wedstrijd is op ons sportcomplex. Als Dames 1 deze eerste ronde wint, speelt het team 13, 15 en eventueel 16 juni nog een tweede ronde.

Topwedstrijden
Om deze topwedstrijden goed te laten verlopen zoeken we een aantal ballenmeisjes en ballenjongens. Zit jij in JC, MC, JB of MB en wil jij kans maken om ballenmeisje of -jongen te zijn bij deze spannende wedstrijden? Aanmelden kan door een e-mail te sturen met daarin je naam, team waarin je speelt en je telefoonnummer naar: [email protected].

Aanmelding
Wees er snel bij en meld je aan vóór zaterdag 1 juni. Graag ontvangen we bij je aanmelding ook je beschikbaarheid voor alle genoemde data. Geef jij ook #altijdthuis? Meld je dan nu aan!