Dames 1 speelt play offs Overgangsklasse

Door een 1-1 gelijkspel uit tegen Venlo, plaatst Dames 1 zich voor de play offs voor een plaats in de Overgangsklasse. Een prachtige prestatie van het team. Op 6, 8 en 9 juni is de eerste ronde.

Dames 1 mag dan samen met de drie andere nummers twee uit de Eerste Klasse uitmaken welke twee teams zich plaatsen voor de tweede ronde. Tegen wie Dames 1 in actie komt en waar is nog onduidelijk. Dat hangt af van de resultaten in de laatste speelronde op 2 juni.

Tweede ronde
Mocht Dames 1 de eerste ronde winnen, volgt op 13, 15 en 16 juni de tweede ronde. Dan mogen de twee winnaars van de eerste ronde in de play offs aantreden tegen de nummers 10 uit de huidige Overgangsklasse. Dat zijn Alliance (Heemstede) en Eindhoven.

Oproep
Een oproep aan iedereen: kom Dames 1 massaal steunen bij hun missie om de stap naar de Overgangsklasse te maken!