Ieder team een trainer

Samen waarde creëren, dat is waar ‘Ieder Team Een Trainer’ voor staat. Via dit unieke concept van HockeyWerkt zorgt Hutten Meubel | Fabrikant voor een kwaliteitsimpuls bij onze club.

Hutten Tilburg zorgt via HockeyWerkt voor een professionele trainer voor onze J8E3. De clubtrainer krijgt individuele ondersteuning, de trainingen zijn van hogere kwaliteit en zowel de spelers als de club ontwikkelen zich hierdoor.

Familiebedrijf
Hutten is een familiebedrijf dat sinds 1935 maatwerk projectmeubelen produceert in Tilburg. Zo leveren zij maatwerkmeubels aan grote klanten als Burger King, Mc Donalds, Subway en Bagels & Beans. Niet alleen in Nederland maar in heel Europa bedient Hutten projecten compleet op maat.

Iedere schakel
Hutten staat bekend als een positief en oplossingsgericht bedrijf. Je merkt binnen dit familiebedrijf dat iedere schakel en medewerker belangrijk is. Dat was ook direct de belangrijkste reden voor Boris (eigenaar Hutten) om "Ja” te zeggen tegen het concept Ieder Team Een Trainer. Want ook bij onze hockeyvereniging is iedere speler van cruciaal belang.