In memoriam: Lorenz Kruijer

We ontvingen het droevige bericht dat lid van verdienste Lorenz Kruijer op 70-jarige leeftijd is overleden. Lorenz was rond de eeuwwisseling secretaris in het bestuur van onze hockeyclub.

Een rustgevende factor. Zo kunnen we Lorenz het beste omschrijven. Als er stevige discussies waren in het bestuur, was Lorenz altijd de man die de rust deed terugkeren. Daar had hij soms maar een kleine opmerking voor nodig waarmee hij de betrokkenen hielp alles weer in perspectief te zien. Naast zijn bestuurlijke activiteiten speelde Lorenz ook actief hockey bij de veteranen van MHC Rosmalen.

Afgelopen januari zagen we Lorenz nog bij de nieuwjaarslunch voor ereleden en leden van verdiensten. We wensen de familie Kruijer alle sterkte toe bij het verwerken van dit verlies en houden de herinneringen aan Lorenz levend binnen onze vereniging.