SamenLoop voor Hoop

In het weekend van 31 augustus/1 september staat heel Rosmalen stil bij kanker en vieren we samen het leven. Dat gebeurt tijdens SamenLoop voor Hoop, een bijzonder evenement.

SamenLoop voor Hoop is speciaal voor iedereen die direct of indirect met kanker te maken heeft gekregen. Het programma bestaat uit een wandelestafette van 24 uur. Terwijl de wandelaars hun rondjes lopen zijn er verschillende ceremonies, (muziek)optredens en acties van deelnemers die op een bijzondere wijze geld inzamelen voor kankeronderzoek. Het evenement vindt plaats op het (parkeer)terrein van De Hazelaar/HUB/Rodenborch.

Deelnemen
Deelnemen is heel eenvoudig. Vorm samen met familie, vrienden of je hockeymaatjes een team van 10-15 personen en loop samen de 24 uurs estafette. Inschrijven kost € 15,- per persoon. Elk team zamelt voorafgaand aan en tijdens de SamenLoop voor Hoop zo veel mogelijk geld in om kankeronderzoek te steunen.
Er is ook een speciale kinderloop. Deze loop duurt geen 24 uur, maar 24 minuten! De kinderloop is op zondagochtend 1 september.

Op de website staat alle informatie over deelname aan dit evenement