JC2 en MA1 zaalkampioen

Nieuws afbeelding 10-2 MA1 en JC2 zijn kampioen in de zaal. Beide teams wonnen zondag 10 februari twee wedstrijden in thuishal de Hazelaar en zijn daardoor zeker van de titel. Eerder pakte Dames 1 al het kampioenschap.

De zondag begon al heel mooi met twee zeges voor JC2. Het team van Jan van Eijk en Leendert van Reeuwijk won van Eersel en Basko en is niet meer in te halen door de concurrentie. Dat vierden de toppers en hun ouders met een heuse kampioenstaart in de foyer van de sporthal.

Zege
Terwijl dat feestje nog in volle gang was, begon MA1 aan het eerste duel met directe concurrent MEP. De wedstrijd eindigde met een 3-1 zege voor de meiden van Laura Bulnes en Joost van Lith. Die troefden vervolgens ook Helmond af, waardoor het kampioenschap in de Subtopklasse C een feit was.

Proficiat toppers met deze mooie titels, de club is trots op jullie!