Start pedagogisch medewerker

We vinden een veilig en prettig sportklimaat heel belangrijk. Vandaag begint stagiair Freek van Pelt als pedagogisch medewerker bij onze club. Hij stelt zichzelf voor.

Hoi mijn naam is Freek van Pelt. Ik studeer SPECO Sportcommunicatie. Ik ben een sportliefhebber en ben in de zomer reisleider bij VINEA jongerenvakanties. Ik ben dit jaar begonnen aan mijn minor "Pedagoog in de sport”. Voor deze minor moet ik stage lopen op een sportvereniging. Mijn keuze is op MHC Rosmalen gevallen.

Ik ga als pedagogisch medewerker rondlopen op de club en zal daarbij spelers en coaches begeleiden wanneer zij dit nodig hebben. Verder zal ik als aanspreekpunt rondlopen voor iedereen op de club wanneer zij iets kwijt willen (ook voor ouders). Ik ben met name te zien op dinsdag en woensdag, maar zal ook af en toe op vrijdag en zaterdag op de club zijn.

Ik heb er heel veel zin in!