VACATURE Ledenadministratie

27-5

Wil je graag iets bijdragen bij je hockeyclub (of de club van je kind), maar heb je wellicht niet zo heel veel verstand van hockey, dan is deze vacature iets voor jou! Mensen met kennis van hockey zijn overigens ook welkom 馃槉.

De ledenadministratie bestaat nu uit twee leden en de ledenadministratie is op twee terreinen actief:

Het inschrijven van nieuwe leden, het bijhouden van de ledenstatus (zoals wijzigingen van trainingslid tot spelend lid en vice versa) en het verwerken van afmeldingen. En het beantwoorden van vragen hierover, natuurlijk. Maar ook het doorsturen van allerhande vragen naar de juiste mensen en commissies binnen de vereniging.

De financi毛le administratie betreffende de voorbereiding, uitvoering en verwerking van de contributie-inning.

Op dit moment worden beide taken door één vrijwilliger per terrein uitgevoerd. Helaas heeft degene die het financi毛le deel doet, aangegeven na een paar jaar te stoppen. Daarnaast kan het secretari毛le deel erg hard hulp gebruiken!

We zijn dus voor beide terreinen op zoek naar een nieuwe vrijwilliger. Afhankelijk van jouw wensen kunnen taken echter ook gemengd worden! De rolverdeling mag geheel door de leden van de commissie bepaald worden.

Het profiel voor nieuwe leden van de ledenadministratie:

Goede communicatieve vaardigheden;

Flexibele instelling en stressbestendig;

Affiniteit met digitale administratieve vaardigheden;

Nauwkeurig kunnen werken;

Enige financi毛le/boekhoudkundige kennis;

Conformeren aan de visie en het beleid van de vereniging.

Tijdsinvestering

Het fijne is dat het werk thuis gedaan kan worden, er zelden vergaderd hoeft te worden en de taken duidelijk omschreven zijn. Het zal niemand verbazen dat deze commissie drukke en rustige periodes kent. In de drukke periodes (april, mei, half augustus tot eind september) zal je er daarom wat meer tijd aan kwijt zijn dan in de andere maanden.

Interesse?

Als je ge茂nteresseerd bent in deze leuke en uitdagende rol binnen MHC Rosmalen of als je vragen hebt, dan kan je contact opnemen met de huidige leden van de ledenadministratie via [email protected]