App

Hulp van ouders gezocht!

Ben jij een middagje vrij en vind jij het leuk om trainers te begeleiden tijdens de jongste jeugd trainingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor de tweede seizoenshelft zijn wij op zoek naar veldcoördinatoren.

De veldcoördinator coördineert de veldtrainingen. Je zorgt ervoor dat de trainers de carrousel (oefeningen) uitzetten. Je instrueert en begeleidt trainers en zorgt dat organisatie op het veld goed staat (tijdbewaking, wissels). Over het trainingsprogramma sta je in nauw contact met de Technisch Coördinator Jongste Jeugd.

Speerpunten:

• Trainers ondersteunen (aandacht geven, luisterend oor bieden)

• Trainers opleiden (prikkelen om door te ontwikkelen en te leren)

• Jeugdtrainers samen laten optrekken

• Je bent het ‘Rosmalen-gezicht’ op het trainingsveld dus voorbeeld en aanspreekpunt voor kinderen en trainers.

Je hoeft geen hockeyachtergrond hebben, enige basiskennis van een teamsport is wel gewenst!

We zoeken een veldcoördinator op:

Dinsdag: 17.00-18.00 uur

Dinsdag: 18.00-19.00 uur

Woensdag: 17.00-18.00 uur

Woensdag 18.00-19.00 uur

Vrijdag: 17.00-18.00 uur

Vrijdag 18.00-19.00 uur

Heb je interesse? Neem dan contact op met Hannah van Tartwijk (Technisch Coördinator Jongste Jeugd)
technischcoordinator@ mhcrosmalen.nl