Senioren Olympiade op MHC Rosmalen groot succes

Op vrijdag 23 september is op het complex van MHC Rosmalen een beweegdag voor senioren in het kader van de NOC*NSF Nationale Sportweek georganiseerd: de Senioren Olympiade. In totaal heeft een 40-tal senioren deelgenomen aan de diverse beweegactiviteiten.

Na de opening door wethouder van der Sloot (Sport in portefeuille) konden de deelnemers diverse beweegworkshops volgen. Zo werden er wandelhockey, volleybal en tafeltennis aangeboden maar ook petanque, handboogschieten en padel. De afsluiting was in stijl met een lekkere lunch.

We kunnen terugkijken op een geslaagd evenement waarbij veel senioren kennis hebben kunnen maken met ons complex en hockey. Mogelijk dat hier nog aanwas voor de walking hockey uit voortvloeit, het enthousiasme was er zeker!