Doe mee aan het familietoernooi!

Beste hockeyliefhebber!

De organisatie voor het Familiehockeytoernooi 2017 is in volle gang! We hopen er weer een hele mooie dag van te maken, met veel gezellige families, sportieve hockeywedstrijden, muziek en lekker eten. En ook dit jaar is er weer een loterij met een geweldige hoofdprijs!!

Wanneer: zondag 2 juli van 10 uur tot ongeveer 18 uur.
Waar: MHC Rosmalen natuurlijk!

Je kunt jouw team ook dit jaar weer inschrijven voor 1 van de 2 poules:

1.       Recreatiepoule: Ouders en kinderen, mix van álle leeftijden, ook niet-hockeyers zijn van harte welkom, minimaal 11 spelers in het veld, het gaat om de lol voor de kinderen.
2.       Prestatiepoule: Ouders en kinderen, leeftijd vanaf 12 jaar, hockeyervaring bij zowel de volwassenen als de kinderen, maximaal 11 spelers in het veld, je gaat voor de overwinning.

De kosten zijn €15 per persoon en €10 voor kinderen t/m 12 jaar. Bij de kosten zijn inbegrepen: koffie, thee en ranja bij ontvangst, een gezellige lunch en diner!

Mobiliseer jouw familie en vrienden en stuur een mailtje naar [email protected] om te laten weten dat jullie van de partij zijn!

Je kunt je inschrijven tot zondag 28 mei!

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je bellen met 06-20330096.

Met sportieve groeten!

De Matties

(Alexandra, Sjoerd, Mike, Amber, Anouk, Bas, Roderick & Aimée)