Zomerstop: fijne vakantie gewenst!

Nieuws afbeelding 20-7 De zomerstop is begonnen. Tijdens deze periode kan er geen gebruik worden gemaakt van de velden en de accommodatie. Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten zijn gesloten, de begeleiding van de trainers is er niet en er is geen EHBO materiaal aanwezig.

Het complex is vanaf 18 juli tot 15 augustus 2022 gesloten. Vanaf 15 augustus starten de eerstelijns teams O18 en O16 met trainingen, gevolgd door de eerstelijns teams O14 en O12 vanaf 29 augustus. En op 3 september is de 'A50 opstartdag' voor breedteteams, tegelijk met de start van de Landelijke competities van de eerstelijns teams.

We wensen iedereen een hele fijne zomer toe! En neem gerust je hockeyspullen mee op vakantie :-)