Teamindelingen Senioren 2022-2023 bekend!

De teamindeling voor seizoen 2022-2023 voor de teams O25, de Seniorenteams, de 30+ teams en het 45+ team (voorheen Jong-team, Senioren en Veteranen) is bekend. We wensen je komend seizoen alvast veel hockeyplezier met je team!

De teamindeling is tot stand gekomen aan de hand van gesprekken met spelers en technische staf. Voor het PDF-bestand met de indeling, klik op de volgende LINK.

Om het bestand te openen is een wachtwoord nodig. Dit wachtwoord krijgen de ingedeelde leden per mail toegestuurd. Mocht je deze niet ontvangen voor zondag 26 juni 2022 om 18.00 uur, mail dan naar [email protected]

Vragen over de teamindeling?

Heb je behoefte aan een persoonlijke toelichting op de teamindeling? Neem dan contact op met de Commissie Seniorenhockey per mail via: [email protected] Dit geldt ook indien je niet bent ingedeeld maar je wel had aangemeld.

De leden van de Commissie Seniorenhockey wensen iedereen alvast een aangename zomerstop en heel veel plezier in het komende hockeyseizoen!

Tot slot:

Leden die, na bekendmaking van de nieuwe teamindeling, onverhoopt besluiten om hun lidmaatschap alsnog op te zeggen worden gehouden aan de regels omtrent opzegging lidmaatschap. Zie hiervoor ons Huishoudelijk Regelement via de website.