Selecties jeugd (O18, O16 en O14) zijn bekend!

De nieuwe teamindeling voor alle SELECTIE-teams van de JEUGD voor O18, O16 en O14 (voorheen: A, B en C) is bekend. Kijk snel verder in dit bericht wie de komende weken selectie mag gaan spelen.Voor de overige teams geldt dat de indeling volgende week zondag, 19 juni, om 20.00 uur bekend wordt gesteld. Dit geldt ook voor de O12 teams, die geen selectie hoeven te spelen.

Klik de indeling aan die jij wilt zien, een Excel download zal vervolgens starten. Het wachtwoord dat nodig is, wordt op zondag 12 juni om 20.00 uur aan alle spelers uit betreffende categorieën gestuurd. Dus ook naar jeugdspelers die niet voor selectie in aanmerking komen.

Selectie meisjes – LINK

Selectie jongens – LINK

Wij hebben het volste vertrouwen in de kennis, kunde en objectiviteit van de commissieleden en lijncoördinatoren. Zij hebben aan de hand van scoutingformulieren, gesprekken met trainers, coaches en eigen waarnemingen een teamindeling voor de selectieteams voor het komende hockeyseizoen 2022-2023 gemaakt.

Vragen over de teamindeling?

Heb je behoefte aan een persoonlijke toelichting op de teamindeling van de selectie? Neem dan contact op met de betreffende lijncoördinator om een gesprek in te plannen. Een gesprek duurt maximaal 15 minuten per situatie. Verzoeken die we na 21 juni ontvangen kunnen we niet meer in behandeling nemen. Het emailadres van de lijncoördinator prestatieteams is: [email protected]

Leden die, na bekendmaking van de nieuwe teamindeling, onverhoopt besluiten om hun lidmaatschap alsnog op te zeggen worden gehouden aan de regels omtrent opzegging lidmaatschap. Zie hiervoor ons Huishoudelijk Reglement via de website.