Support Dames 1 in de play-offs!

Nieuws afbeelding 29-5 Na een zinderend slot van de competitie is ons Dames 1 team als tweede in de 1e klasse geeindigd. Deze klassering geeft recht op deelname aan de play-offs om alsnog een plekje te veroveren in de Overgangsklasse. Onze dames kunnen nu alle steun gebruiken die we hun kunnen geven!

Als eerste knock-out ronde van de play-offs zal een best-of-three worden gespeeld tegen Hockeyvereniging Myra. Als we door deze ronde komen, spelen we wederom een best-of-three tegen een ploeg uit de Overgangsklasse.

De eerste wedstrijd tegen HV Myra is op donderdag 2 juni om 20.30 uur in Amstelveen. We willen gaan proberen om zoveel mogelijk samen te gaan rijden. Supporters die willen gaan kijken, kunnen zich melden bij [email protected] Laat dan weten of je iemand mee kunt nemen, of dat je graag met iemand wilt meerijden. We verzamelen om 18.45 uur, zodat we op tijd aankomen.

De tweede wedstrijd spelen onze dames thuis op zaterdag 4 juni om 12.30 uur. Iedereen is welkom om aan te moedigen en onze dames naar de winst te helpen! Achter de bar hebben we de MHC Rosmalen fansjaal te koop, voor extra sfeer wordt gezorgd.

Mocht het tot een derde wedstrijd komen, zal deze op maandag 6 juni om 12.30 uur weer bij ons worden gespeeld.

Maar laten we er samen voor zorgen dat onze dames direct kunnen doorstomen naar de tweede ronde. Die strijd zal trouwens op donderdag 9 juni (20.30 uur, uit), zaterdag 11 juni (12.30 uur, thuis) en zondag 12 juni (12.30 uur, thuis) worden uitgevochten.

Geef jij ook nu #altijdthuis?