Factuur toeslag zaalhockey en/of veldhockey winter

Nieuws afbeelding 1-5 Vandaag ontvangen alle leden die afgelopen winter aan het zaalhockey en/of veldhockey hebben meegedaan een factuur. Als Bestuur hebben we al in januari gecommuniceerd dat we (een deel) van de kosten in rekening zouden brengen bij de deelnemers. Denk bij de kosten aan inschrijving voor de KNHB-zaalcompetitie, trainerskosten en kosten voor verlichting.

We hebben hierbij een onderscheid gemaakt tussen teams, rekening houdende met deelname aan de zaalcompetitie en het veldhockey. Daarbij maken we ook nog onderscheid is frequentie van trainingen buiten. Waar mogelijk hebben we binnen een team rekening gehouden met verschillen tussen de spelers. Al met al proberen we zo onze leden een zoveel mogelijk op de persoon toegespitste toeslag in rekening te brengen.

Zoals gesteld brengen we slechts een deel van de kosten in rekening Het overige komt ten laste van de reserves die we als vereniging hebben. Mochten er naar aanleiding van de factuur vragen zijn, kan je deze sturen naar [email protected]