Extra kans op scheidsrechterskaart

Het halen van je scheidsrechterskaart is geen keuze, maar een verplichting van de bond. Woensdag 16 maart organiseert onze club een extra mogelijkheid voor A- en B-leden om examen te doen.

Ieder spelend lid van een hockeyvereniging moet vanaf 16 jaar zijn of haar scheidsrechterskaart hebben gehaald volgens de KNHB. Een groep A- en B-spelers van onze club moet nog aan deze verplichting voldoen. Daarom bieden we hen op woensdag 16 maart van 19.30 tot 20.30 uur alsnog de gelegenheid.

Uitnodiging
Iedereen voor wie dit van toepassing is, heeft hier inmiddels een uitnodiging voor ontvangen. Zorg dat je er dan zeker bij bent. Je voldoet dan niet alleen aan de verplichting van de hockeybond, maar je maakt het fluiten van wedstrijden ook veel leuker voor jezelf.