‘Hardlopen met Rosmalen in Beweging’

De actie ‘Rosmalen in Beweging’ loopt bijna ten einde. Toch heeft het organisatieteam, in samenwerking met Loopgroep Rosmalen en De Wielenloop, er nog een sportieve activiteit aan het programma toegevoegd, te weten : ‘Hardlopen met Rosmalen in Beweging’.

Er wordt hardgelopen op donderdagavond 1 juli via een route die grotendeels door het centrum van Rosmalen voert.
De organisatie benadrukt dat het niet om een wedstrijd gaat en dat alle deelnemers, wanneer zij dat zelf willen, hun eigen tijdswaarneming bijhouden.

Voor kinderen en volwassenen
Deelname aan de hardloopactie staat open voor volwassenen. Voor kinderen tot 12 jaar is  er een zogenoemde ‘kidsrun’, een parcours van ongeveer 1 kilometer met om 18.30 uur als startpunt het pleintje bij De Kentering.

Volwassenen
De volwassenen starten vanaf de Driesprong en lopen een route van circa 5 kilometer. In beide gevallen kan het parcours, indien gewenst, vaker worden afgelegd. De start voor de volwassenen op De Driesprong is om 19.00 uur.

Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt er om het half uur gestart in groepjes van circa dertig deelnemers. Zo blijft het toch mogelijk om afstand te houden met het oog op corona.

Inschrijven
Het inschrijfgeld bedraagt slechts € 1,00. Hiervoor ontvangt elke deelnemer een leuke sjaal en maakt men kans op prijsjes.
Inschrijven voor de Kidsrun kan via : https://forms.gle/dH8atxMghz1fD22s7
Inschrijven voor de hardloopactie (volwassenen) kan
Ook is het nog mogelijk om op de dag zelf nog in te schrijven.

Door deelname steun je de actie ‘Rosmalen in Beweging’
Behalve het inschrijfgeld wordt ook op prijs gesteld als de actie Rosmalen in Beweging wordt gesteund met sponsorbijdragen. Elke euro telt !
Het sponsorbedrag komt ten goede aan activiteiten die de horeca en winkeliers organiseren in het centrum van Rosmalen, waar de hele Rosmalense samenleving dan weer plezier aan beleeft.

Wandel- en fietstochten
Inschrijven voor de wandel- en fietstochten van Rosmalen in Beweging kan ook nog tot en met 30 juni a.s.
Voor informatie: [email protected]