Doe mee aan de HW Hockeyschool!

Vanaf 12 maart start HockeyWerkt weer met de HW Hockeyschool op MHC Rosmalen! Dus ben je een echte hockeyfanaat en krijg je geen genoeg van hockey? Wil je alles uit jezelf halen? Of wil je simpelweg extra techniektraining? Dan kan HW Hockeyschool iets voor jou betekenen!

Wat biedt HW Hockeyschool precies?
Een betaalbare training voor gemotiveerde kinderen met de leeftijd tussen de 6 en 13 jaar. Deze technische trainingen worden spelenderwijs aangeleerd in groepen van maximaal 10 kinderen met dezelfde leeftijd. Hierdoor krijgen de kinderen meer dan voldoende individuele aandacht van de trainers.
Met de HW Hockeyschool willen we alles uit het kind halen. Dat lukt alleen als het kind zich volledig inzet tijdens de training. We zoeken niet naar de nieuwe Nederlandse tophockeyers, maar naar gemotiveerde kinderen die meer willen leren.

Wanneer vindt de HW Hockeyschool plaats?
De trainingen van de HW Hockeyschool vinden plaats op de velden van MHC Rosmalen op: zondagochtend 09.30 – 10.30 uur.

Meer weten?
Heeft u vragen of wilt u uw kind inschrijven? Ga dan naar http://www.hockeywerkt.nl/hw-hockeyschool/