HockeyDirect nieuwe retailpartner MHC Rosmalen

HockeyDirect is vanaf komend seizoen onze nieuwe kledingleverancier en levert vanaf 1 juli alle clubkleding van MHC Rosmalen. Dat gebeurt online en via haar eigen winkel.

Het contract met HT Sports loopt deze zomer af en onze huidige partner heeft ervoor gekozen geen nieuwe aanbieding te doen. We danken HT Sports, in het bijzonder Jacco Schenkels en Herman Teeuwen, voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren.

Complete clublijn
Ondanks deze verandering blijft ons tenue hetzelfde, maar samen met The Indian Maharadja en HockeyDirect bouwen we er een complete clublijn omheen. Deze gaat onder meer bestaan uit trainingspakken en coachjassen maar ook uit lifestylegerichte artikelen zoals hoodies. HockeyDirect, The Indian Maharadja en MHC Rosmalen gaan deze samenwerking aan voor minimaal 6 jaar.

Eigen webshop
De verkoop en levering van de clubkleding verloopt vanaf 1 juli voortaan grotendeels online via onze eigen webshop die via onze website eenvoudig te bereiken zal zijn. De kleding blijft echter ook fysiek te koop in de HockeyDirect STORE aan de Sint Teunislaan 68 in Den Bosch. Deze winkel in de Rompertpassage heeft een zeer uitgebreid hockeyassortiment, is makkelijk bereikbaar vanuit Rosmalen en je kunt er gratis voor de deur parkeren.

Gratis verzending
"MHC Rosmalen is onze eerste club in het zuiden van Nederland en past perfect bij de ambities die HockeyDirect nastreeft. De club krijgt een eigen online omgeving waar leden alle kleding en merchandise kunnen bestellen. Wij leveren deze producten de volgende werkdag zonder verzendkosten bij de leden thuis af. Daarnaast hebben de leden nog steeds de mogelijkheid om dezelfde items fysiek in de winkel aan te schaffen”, zegt Olaf Koning, Accountmanager Offline Sales van HockeyDirect.

Gemak
Ook wij geloven in de kracht van de samenwerking. "De mogelijkheid om online te kunnen bestellen, levert onze leden veel gemak op. Wie liever in een winkel wat wil kopen, hoeft niet ver te reizen”, vertelt bestuurslid Marc Lathouwers. "Bovendien ontvangen we als club een cashback op de verkochte producten. Daarmee krijgen we extra mogelijkheden om onze hockeyfaciliteiten te verbeteren en kunnen alle leden daarvan profiteren. Die twee zaken gaven voor ons uiteindelijk de doorslag om met HockeyDirect te gaan samenwerken.”