Programma jeugd en junioren tot einde seizoen

De KNHB maakte 23 april bekend dat voor onze teams alle competities per direct zijn beëindigd. We hebben meteen actie ondernomen. Doel: een zo goed mogelijke invulling tot einde seizoen.

We nemen je week voor week mee in de nieuwe planning voor onze jeugd- en juniorenleden:

Week 18 (ma 3-5 t/m zo 9-5) en week 19 (ma 10-5 t/m zo 16-5)
Dit is de meivakantie. Zoals eerder aangekondigd zijn er geen trainingen en de club is gesloten.
Tijdens week 18 en 19 is onze technische commissie bezig met het maken van de planning voor de weken 20 (ma 17-5 t/m zo 23-5) t/m week 23 (ma 7-6 t/m zo 13-06).

Week 20 (ma 17-5 t/m zo 23-5) tot en met week 23 (ma 7-6 t/m zo 13-06)
Doordeweeks vinden de reguliere trainingen plaats (check trainingsschema op website voor actuele trainingstijden).
Ook gaan 2e jaars spelers meetrainen met de volgende lijn (D => C, C=> B, B=> A). Tijdens deze vier weken nodigen we 2e jaars spelers van zowel de breedteteams als de prestatieteams uit om mee te trainen met een prestatieteam, ter voorbereiding op de selectietrainingen. Wanneer er meerdere spelers in aanmerking komen om mee te trainen, maken we een meetrainschema waarbij per training maximaal 3 spelers met een ander team meetrainen gedurende deze periode van vier weken.
In het weekend organiseren we nog steeds onderlinge wedstrijden voor alle jeugdteams in de huidige teamsamenstelling (mini’s, breedte en prestatie). Check onze website en/of de clubapp voor het programma.

Clinic
Op zaterdag 22 mei organiseren Dames 1 en Heren 1 ’s-middags vanaf 13:00 uur een clinic voor onze mini’s. Nadere informatie volgt via de minicommissie.
Tijdens het Pinksterweekend van 22/23 mei zijn er geen onderlinge wedstrijden en op maandag 24 mei zijn er ook geen trainingen.

Teamindeling
Op zondag 13 juni maken we via onze website de teamindelingen bekend voor het seizoen 2021-2022 voor de mini- en breedteteams en de D1-/D2-teams. Op die dag publiceren we ook de namen van de spelers die in aanmerking komen voor de selectietrainingen van de prestatieteams. (C1/C2, B1 en A1, zowel meisjes als jongens)

Facultatieve trainingen
Vanaf 14 juni 2021 is het seizoen voor de mini’s en de breedteteams officieel ten einde. We bekijken de mogelijkheid om na 14 juni een aantal facultatieve trainingen met verschillende thema’s te organiseren waarvoor je je kan aanmelden. Nadere informatie over dit programma volgt.

Week 24 (ma 14-6 t/m zo 20-6) en week 25 (ma 21-6 t/m zo 27-6)
Deze twee weken organiseren we selectietrainingen voor prestatieteams. Dit moet ertoe leiden dat we zondag 27 juni de selectieteams voor het seizoen 2021-2022 via de website bekend kunnen maken.

Week 26 (ma 28-6 t/m zo 4-7) t/m week 29 (ma 19/7 t/m 26/7)
In deze weken zijn er trainingen/oefenwedstrijden in de nieuwe teamsamenstelling voor de prestatieteams.

Start nieuwe seizoen
Het nieuwe seizoen start vrij snel na de zomervakantie, die in onze regio relatief laat valt. Op zaterdag 4 september 2021 start de competitie landelijke voorrondes en op zaterdag 11 september 2021 start de competitie voor alle mini- en breedteteams. Een en ander onder nadrukkelijk voorbehoud van de COVID-19 ontwikkelingen, waarbij wij de regels van de KNHB volgen.