Geen competitie meer, focus verschuift

UPDATE - Helaas geen competitiehockey meer dit seizoen voor al onze teams. We gaan het seizoen zo goed mogelijk afronden en richten ons alvast op het komende hockeyjaar.

Vandaag heeft de KNHB bekend gemaakt dat de lopende competities voor onze teams niet meer hervat worden. Wel geeft de hockeybond aan te werken aan toestemming om het spelen van (regionale) wedstrijden mogelijk te maken. Zodra de overheid dat toestaat, wil de hockeybond dit voor de verenigingen organiseren, ook als het spelen van deze regionale wedstrijden is gelimiteerd tot een specifieke leeftijdsgroep of regio. Uiteraard benutten wij die mogelijkheden voor onze leden graag zo maximaal mogelijk, dus we volgen alle ontwikkelingen op de voet en onderhouden we de contacten met omliggende verenigingen. Alles wat we dit seizoen nog mogen doen, pakken we met beide handen aan!

Andere focus
Nu de KNHB dit besluit genomen heeft, richt onze TC zich meer en meer op het komende seizoen. Het proces dat leidt tot zorgvuldige teamindelingen voor het seizoen ’21-’22 is al in volle gang. Komende week zal de TC de aanpak communiceren voor de periode na de meivakantie. Uiteraard informeren we iedereen hierover via onze vertrouwde communicatiekanalen.

Kijk jij ook reikhalzend uit naar het nieuwe seizoen? Wij zorgen ervoor dat we er helemaal klaar voor zijn. En als het eerder kan, pakken we die kans met beide handen. We kunnen niet wachten om jullie allemaal weer #altijdthuis te verwelkomen op onze club!