Vertraging aanleg veld 1

Nieuws afbeelding 11-3 UPDATE Een onvoorziene tegenvaller. De aanleg van veld 1 vraagt meer tijd dan gedacht. Ondanks dat iedereen popelt om weer volle bak te gaan trainen, vragen we nog even jullie geduld.

De aannemer gaat bij de aanleg van ons nieuwe hoofdveld zeer zorgvuldig te werk, om zo de beste kwaliteit te kunnen leveren. Door de vochtige weersomstandigheid is het veld nu te nat om te lijmen en ook de windkracht werkt momenteel niet mee. Daardoor kan de aanleg en de keuring niet volgens plan verlopen. We zijn in afwachting van een nieuwe einddatum, waarbij we uiteraard streven naar een zo snel mogelijke ingebruikname.

Geduld
We begrijpen dat dit voor iedereen een tegenvaller is. Onze trainingscommissie heeft alles op alles gezet om iedereen weer zo snel mogelijk en zo veel mogelijk het veld op te krijgen. Daarvoor is het schema al heel wat keren aangepast, wat steeds een forse klus is. We hebben nu nog even te maken met een capaciteitsbeperking doordat we veld 1 niet kunnen inzetten en de avondklok nog van kracht is. Laten we hopen dat beide beperkingen snel weg zijn. Tot die tijd vragen we iedereen om geduld te hebben en de trainingscommissie in alle rust haar werk te laten doen.