Matchplay kampen in mei en zomer

Wil je komende meivakantie en zomervakantie lekker blijven hockeyen? Dan hebben we goed nieuws voor jou. MHC Rosmalen en Matchplay bieden jou diverse gave mogelijkheden.

Ben je tussen de 5 en 12 jaar? Doe dan mee met het 3-daagse hockey- en funkamp dat we samen met Matchplay voor jou op onze club organiseren. Ben je tussen de 9-15 jaar en wil jij de hele dag trainen als een prof? Ga dan de uitdaging aan tijdens de intensieve 5-daagse Matchplay Trainingsweek! Voor de échte avonturier bieden we in de zomervakantie ook hockeykampen mét overnachtingen, een bezoekje aan de Efteling, avondspelen en nog veel meer aan.

Hockey- en Funkamp (3 dagen, 5 t/m 12 jaar)
Na het succes van voorgaande jaren, organiseren we samen met Matchplay zowel in de mei-, als zomervakantie wederom een 3-daags hockeykamp! Tijdens het kamp train je in een groep met kinderen van jouw leeftijdscategorie. We maken onderscheid tussen de jongste jeugd (5-8 jaar) en oudere jeugd (9-12 jaar).

Wat ga je doen?
In de ochtend en voormiddag krijg je trainingen in kleine groepen op je eigen niveau en in de namiddag zijn er uitdagende hockeygerelateerde recreatieve activiteiten. We gaan je slagsnelheid meten, je gaat de uitdaging aan met de hockey-estafettes, we verbeteren je technische vaardigheden en je krijgt tips en tricks! Daarnaast spelen we knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena. En misschien win jij met je team wel het afsluitende toernooi!

Als klap op de vuurpijl komt er tijdens het kamp een Hoofdklasse-speler en/of Jong Oranje-speler langs voor een te gekke clinic. Natuurlijk ontvang je het felbegeerde Matchplay Hockeykamp T-shirt en hebben we elke dag een gezonde uitgebreide lunch. Het programma duurt van 09.30 tot 16.30 uur. Mocht je eerder moeten worden gebracht, leveren we in overleg maatwerk. Inschrijven kan op: www.matchplayhockey.nl

Matchplay Trainingsweek (5 dagen, 9 t/m 15 jaar)
De Matchplay Trainingsweek is een hockeykamp voor kinderen van 9 t/m 12 jaar en van 13 t/m 15 jaar die heel de dag fanatiek willen hockeyen. Tijdens deze kampen verzorgen spelers of speelsters uit de Hoofdklasse dagelijks drie trainingsmomenten onder leiding van trainer/coach Were Di Dames 1 (Promotieklasse): Mark Dekker.

Het intensieve trainingsprogramma is afgestemd op jou als ambitieuze en fanatieke hockeyer en geldt als ideale voorbereiding op het aankomende seizoen. De trainingsweek duurt 5 dagen en is zonder overnachting! Naast de toptrainingen is de trainingsweek inclusief T-shirt en een uitgebreide gezonde lunch. Het programma start dagelijks om 9.30 en is om 16.30 afgelopen. Inschrijven kan op: www.matchplayhockey.nl (maximaal 36 deelnemers!)

Matchplay Hockeykampen mét overnachting tijdens zomervakantie
Mocht je in de zomervakantie voor écht avontuur kiezen in combinatie met hockey? Ga dan naar: www.matchplayhockey.nl en bekijk wat de mogelijkheden zijn.

No play, no pay!
Wij houden nauwlettend de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de KNHB in de gaten. Je kunt je op dit moment gewoon inschrijven voor alle hockeykampen van Matchplay. Voor de hockeykampen zónder overnachting betaal je pas als het kamp definitief doorgaat. Mocht het kamp niet doorgaan door toedoen van de maatregelen van het RIVM en de KNHB, dan vervalt dus de betalingsverplichting.

Wanneer is het en wat kost het?
Data van onze MHC Rosmalen hockeykampen zijn:
  • meivakantie: 3-5 mei 2021 Hockey & Fun à €175,­ per persoon
  • meivakantie: 3-7 mei 2021 Matchplay Trainingsweek à €345,­ per persoon
  • zomervakantie: 26-28 juli 2021 Hockey & Fun à €175,­ per persoon
  • zomervakantie: 26-30 juli 2021 Matchplay Trainingsweek à €345,­ per persoon
Inschrijven kan op: www.matchplayhockey.nl

We zien je graag in de mei- of zomervakantie, tot dan!