Kabouterhockey start weer

Het Kabouterhockey gaat eind februari weer van start op onze club. Een reeks unieke trainingen onder begeleiding van trainers van HockeyWerkt voor kinderen tot en met 6 jaar.

Deze trainingen zijn speciaal voor de allerkleinste hockeyfanaten die het leuk vinden om op een speelse manier hun hockeytalent te ontdekken en samen met leeftijdsgenootjes veel plezier te maken. Een professionele trainer geeft deze unieke trainingen die zijn afgestemd op kinderen in de leeftijd van 3,5 tot en met 6 jaar.

Informatie of inschrijven
De kosten bedragen € 130,00 voor een half seizoen (12 trainingen) van februari tot en met juni 2021. Als je nog meer informatie wenst of je zoon of dochter al meteen in wil schrijven voor het nieuwe seizoen Kabouterhockey, kun je een kijkje nemen op de speciale pagina op de website van HockeyWerkt.