Accommodatie gesloten in winterstop

We snappen dat jullie graag elke dag hockeyen. Dat kan nu helaas niet, want onze accommodatie is in de winterstop buiten de trainingstijden gesloten. Respecteer dat en voorkom boetes.

Zeker in deze coronatijd is het belangrijk om met zijn allen de gemaakte afspraken goed na te komen, ook als het hek niet op slot is. In verband met de geldende maatregelen is de club tijdens het weekend gesloten en is het niet toegestaan om buiten trainingstijden op het complex aanwezig te zijn. Tot nader order is er geen mogelijkheid om onderlinge wedstrijden te plannen. Gesloten en geen training betekent dan ook echt even: gesloten en geen training. "Maar als mijn vader of moeder ons nou gratis training wil geven?” Nee, dan dus ook niet, want de club is even gesloten. "Maar we kunnen toch gewoon overdag trainen, dan hoeft het licht niet aan.” Nee, want de club is even gesloten.

Respecteren
We hebben als club in deze coronatijd te maken met heel veel regels waar we ons aan moeten houden. We willen en kunnen het ons niet permitteren dat we toch per ongeluk een boete krijgen. Er is geen coördinator van de club aanwezig die onveilige situatie kan voorkomen of bij incidenten eerste hulp kan verlenen.
Daarom het vriendelijke maar echt dringende verzoek aan jong en oud om deze regels ook echt te respecteren en in deze periode even niet naar je tweede thuis te komen, hoe graag je dat ook wilt!