Bubbelvoetbal A- en B-junioren

Nog een leuke toegift van ons jeugdbestuur voor de A- en B-junioren. Op zaterdag 12 december kunnen onze A- en B-spelers en speelsters bubbelvoetballen. Dat wordt vast hilarisch.

Het bubbelvoetbaltoernooi staat zaterdag 12 december gepland van 11.30 tot 14.00 uur op onze velden. Je kunt je hiervoor inschrijven via [email protected].  Dat kan ook als team, vermeld er dan wel even bij met hoeveel personen jullie team deelneemt. Je betaalt een eigen bijdrage van € 30,00 per team die je voor het toernooi aan het jeugdbestuur betaalt.

Acht teams
Op basis van het aantal inschrijvingen bekijkt het jeugdbestuur hoe het toernooi invulling krijgt. Er kunnen vier A- en vier B-teams meedoen, dus maar acht teams totaal. Schrijf je dus snel met je teamgenoten in, want vol = vol!