Nominatie Jan van Hecke voor Clubheld van het jaar!

8-11

De Brabants Dagbladlezers hebben wellicht al iets meegekregen over de verkiezing van de clubheld van het jaar. Naast de titel clubheld van het jaar, is met deze verkiezing € 10.000,- voor je club te winnen.

Dit lijkt ons een mooie gelegenheid om al onze vrijwilligers te eren. Want door het nomineren van één held, nomineren we eigenlijk iedereen die zich op welke manier dan ook inzet voor onze club. Bovendien maken we kans op een prachtig bedrag voor de verbouwing van ons clubhuis. Voor MHC Rosmalen is onze scheidend voorzitter Jan van Hecke genomineerd. Het zou fijn als zoveel mogelijk leden op hem stemmen. Daarmee zetten we hem en Frank Verhees als vertrekkende bestuursleden in het zonnetje.

Stemmen kan tot en met 16 november via www.clubheld2016.nl. Doe het vandaag nog!