Gedrag op en rond de hockeyvelden !!

18-10
Het is weer nodig. Afgelopen weken zijn er weer een aantal incidenten geweest rond gespeelde wedstrijden op onze club.

*         Spelers die een grote mond hebben tegen medespelers, - speelsters en scheidsrechters.

*         Coaches die zich niet weten te gedragen

*         Toeschouwers die echt niet weten waar ze mee bezig zijn en het nodig vinden om tegenstanders, coaches en scheidsrechters het leven zuur te maken.

Kortom: hoe lang willen wij dit soort gedrag nog toestaan?

Hier is  maar één oplossing voor: stoppen met hockeyen en de "daders" rechtstreeks aanspreken en vragen hun gedrag te veranderen. Als dit niet lukt aan een speler of coach direct de rode kaart tonen en een toeschouwer vragen het complex te verlaten. Dit gaat een jeugdspeler natuurlijk niet lukken. Als ouders, vrijwilligers en bestuur kunnen wij wel hierbij helpen. Het bestuur verzoekt ouders en vrijwilligers dan ook in actie te komen tegen buitensporig gedrag.

Bestuur MHC Rosmalen