(TRAINER) - COACHES GEZOCHT

24-6
Voor het komende seizoen zijn wij weer op zoek naar Enthousiaste trainer-coaches, coaches en trainers voor de Breedte elftallen (alle teams behalve de 1e lijns teams).

Voor de 2e lijns teams (D2, C2, B2 en A2) gaat onze voorkeur gaat uit naar een trainer-coach combinatie, die de teams zowel trainen, als ook op zaterdag coachen (1x p/w trainen en coachen is ook een optie). We verwachten hiermee het niveau van alle betrokkenen verder te verhogen; in dit kader past ook de komst van het 2e waterveld afgelopen zomer.
Wij realiseren ons natuurlijk dat het aanstellen van trainer-coaches niet haalbaar is voor alle teams.

Daarom zijn we ook op zoek naar coaches en trainers
Het betreft dan primair de 3e en lagere teams, maar het kan zijn dat niet voor alle 2e lijns teams trainer-coaches gevonden worden. In dat geval maken wij ook graag gebruik van uw aanbod om als coach of trainer op te treden.
Het streven is om 2 coaches, dan wel trainer-coaches per team aan te stellen.
Indien er meer dan 2 kandidaten zijn zal in goed overleg een keuze gemaakt worden, waar nodig ligt echter de definitieve beslissing mbt de coaches bij de Breedte TC.

Graag zo spoedig mogelijk aanmelden (bvk voor 2 juli) zodat wij een aanspreekpunt voor de teams hebben en iedereen kunnen informeren over de voorbereiding op het volgende seizoen.
Vindt u het leuk om een team te begeleiden en er voor te zorgen dat ze gezamenlijk een fantastisch seizoen hebben geef u dan op als

Coach- bij Bonne Biesma via:  [email protected]

Geef bij het aanmelden ook duidelijk aan:
-  om welk team het gaat
-  de eventuele naam van uw kind
-  e-mail adres en telefoonnummer

NB: deze oproep is niet voor de miniteams bedoeld: van de mini TC volgt separaat bericht.

De Breedte TC elftallen
Trainingscommissie MHC Rosmalen ([email protected])