Dames 1 neemt afscheid van Joost, Ties en Laurens

17-5
Na een seizoen vol dynamiek, mooie momenten en uitdagingen in de Overgangsklasse nemen de dames van het eerste team afscheid van hun coaches en trainers, die hen het afgelopen jaar, maar ook de jaren hiervoor, met grote toewijding  hebben geleid. Onder hun begeleiding heeft het team vooruitgang geboekt zowel op het veld als daarbuiten. Dit heeft geresulteerd in gedenkwaardige wedstrijden en waardevolle leermomenten.

Door de inzet van Joost, Laurens en Ties is er gedurende de afgelopen jaren een mooi traject doorlopen door alle speelsters die in Dames 1 zaten of vanuit de jeugd mee mochten spelen. Dit heeft Dames 1 geholpen om afgelopen jaar in de Overgangsklasse uit te komen en zelfs om uit te blinken in enkele ontmoetingen met topteams. Het bestuur en de speelsters zijn de coaches en trainers enorm dankbaar voor hun inzet, expertise en de positieve invloed die ze hebben gehad ophet team.  Hun begeleiding en aanpak waren essentieel voor de prestaties dit seizoen en eerdere
seizoenen.

Het afscheid van de huidige coaches en trainers wordt gezien als een grote verandering, maar ook als een kans voor nieuwe ideeën en groeimogelijkheden voor Dames 1.

Wij zijn met Joost en Laurens in gesprek om in een andere rol betrokken te blijven binnen de vereniging. Maar uiteraard wij willen Joost, Laurens en Ties wel op een gepast moment uitgebreid danken voor hun inzet voor Dames 1 de afgelopen jaren.

We hopen op een mooie afronding van dit seizoen door handhaving in de Overgangsklasse. Hiervoor kunnen de dames jullie steun hard gebruiken!

Tot langs de lijn!

Het Bestuur