Teamfoto's maken

zaterdag 6 november 2021   |   09:00 - 17:00   |   Geen locatie ingevoerd
Voor de teams die op 6 november thuis spelen.

Het seizoen is alweer lekker op weg. Dus is het hoog tijd om nieuwe teamfoto’s te maken! Dat kan op twee zaterdagen voor al onze jeugd- en juniorenteams en op zondag voor de trainingsteams.

Dit zijn de mogelijkheden:
zaterdag 6 november 2021 van 9:00 tot 17:00 uur
zondag 7 november 2021 om 11:00 uur (exclusief voor de zondagteams)
zaterdag 13 november 2021 van 9:00 tot 17:00 uur

Probeer het maken van de foto te plannen rondom een thuiswedstrijd. Zorg dat jullie voor of na jullie wedstrijd op het nieuwe miniveld (achter veld 1) langskomen voor een foto. Speel je beide zaterdagen uit? Kies dan op een van de twee zaterdagen een goed moment. Andere data zijn namelijk echt niet mogelijk.

Alle spelers dragen uiteraard hun MHC Rosmalen thuisshirt, ook de spelers die geblesseerd zijn! Coaches en teammanagers mogen natuurlijk ook op de foto.
Onze huisfotograaf Inge van Olst van Clicking Images maakt de foto’s. Deze zijn vanaf de winterstop te bewonderen in de hal van ons clubhuis. Je kunt de teamfoto (leuk voor de spelers) ook bij Inge zelf bestellen. Hiervoor krijg je na de fotoshoot een briefje met informatie mee.

Heb je vragen over de teamfoto's? Stuur dan je bericht naar [email protected]. We wensen jou en je team alvast een gave shoot toe!