Bitje Happen

zaterdag 6 november 2021   |   15:00 - 17:00   |   Clubhuis

Hoe werkt het?

Op zaterdag 6 november 2021 komt Bitjehappen.nl bij MHC Rosmalen langs zodat jij een perfect op maat gemaakt bitje kan komen happen! Tijdens de hapdag maken we een afdruk van je tanden en vervolgens sturen we het bitje binnen twee weken op naar je huisadres. Meld je dus snel aan via het bovenstaande aanmeldformulier. Je kan ons tijdens de hapdag vinden in het clubhuis.
Prijzen:
T/m 12: € 45,-
Vanaf 13: € 55,-

Je kan bij ons kiezen uit veel leuke kleuren voor je bitje. Ook maken we bitjes met glitters en meerdere kleuren. Daarnaast voorzien wij alle bitjes van naam en telefoonnummer. Al onze bitjes hebben een vaste lage prijs ongeacht de tekst en kleur.

Betalen kan contant of met de pin. Ben je aanvullend verzekerd? Dan kan je afhankelijk van jouw zorgverzekering €26,24 declareren.

Kwaliteit

Al onze bitjes bestaan altijd uit twee lagen. Bitjes met een dubbele laag beschermen beter dan een bitje met een enkele laag. Wij gebruiken de volgende materialen:

Tot en met 12 jaar: 4mm (kleur) + 1mm (transparant)
13 jaar of ouder: 4mm (kleur) + 2mm (transparant)

Levering

We zorgen ervoor dat jij jouw bitje binnen twee weken thuis ontvangt. Het past gewoon door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Wil je ook een bitje op maat? Meld je dan aan via het onderstaande formulier.

Mocht u onverhoopt niet kunnen? Meld dat dan via [email protected]

Kleuren

//507820-1614202-raikfcquaxqncofqfm.stackpathdns.com/wp-content/uploads/2018/08/Kleuren_website-600x200.jpg